webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<konudışı>Hocam her msj'ının altına ismini yazıyorsun sebebini sorabilir miyim? ben bi yazı okumuştum sürekli ismini etrafa yazan kişilerde kişilik problemi oluyormuş. Yanlış anlama merak ettim sadece </konudışı>
o değil ismiyle nicki aynı birde