• 24-10-2007, 15:46:09
    #1
    Yaklaşık 1 ay oldu oktaykaynarca.org u isimtescilden regledim ve bu gün isimtescil mail atmış.

    Arkadaşlar bende bugüne kadar bişey olmaz diyordum yapılan yorumlara kulak asmıyordum ama heran sizinde başınıza gelebilir isimtescil'den domain almayın! aldırmayın!

    Sayın müşterimiz,

    oktaykaynarca.org alan adı sizden önce başka bir kullanıcı hesabında kayıt edilmiştir fakat sistemde oluşan hatadan dolayı sizde de kayıtlı görülmektedir problem giderilmiştir ve sizin panelinizden oktaykaynarca.org alan adı silinmiş ödemenizde kredinize aktarılmıştır oluşan yanlışlıktan dolayı özür dileriz,
  • 24-10-2007, 16:08:46
    #2
    geçen haftaydı sanrım,aynı sorunu bizde yaşadık.duyduguma göre 1 domaini 2 kişiye satma olayı sık görülen bişeymiş
  • 24-10-2007, 16:10:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nasıl oluyo ya sapıttılar iyice
  • 24-10-2007, 16:15:46
    #4
    herkes isimtescilden domain almayin diyordu anlamıyordum ve gayet ortada isimtescil dedikleri şey lanet olsun.
  • 24-10-2007, 16:16:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    telefon et görüş hatta dekontla mahkemeye git
  • 24-10-2007, 16:21:07
    #6
    Geçmiş olsun...zincir büyüyor. Bir iki güne kadar biz de faturalarımız ve diğer görüşme kayıtlarımız ile konuyu gündeme getireceğiz. Aynı gün savcılık başvurusu da yapacağız. 1 değil 2 değil...10'a yakın ve güvenerek belgesini almadığımız bazı işlemlerin de belgelerini tamamlamaya çalışıyoruz. Bir kısmı zaten elimizde mevcut. Adı geçen firmanın şirket merkezine kadar gittik...yetkisi olmayan insanlar, tek yetkisi olan kişinin orada olmadığından bahsedip sallamak için ellerinden geleni yaptılar. Çözüm için sadece ICAAN irtibat kurmamızı söylediler...kardeşim faturayı sen bana kesmişsin. Ne ICAAN'i ne registrarı. İsim vermiyorum...isimleri belgelerle beraber vereceğiz.
  • 24-10-2007, 16:30:50
    #7
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun...zincir büyüyor. Bir iki güne kadar biz de faturalarımız ve diğer görüşme kayıtlarımız ile konuyu gündeme getireceğiz. Aynı gün savcılık başvurusu da yapacağız. 1 değil 2 değil...10'a yakın ve güvenerek belgesini almadığımız bazı işlemlerin de belgelerini tamamlamaya çalışıyoruz. Bir kısmı zaten elimizde mevcut. Adı geçen firmanın şirket merkezine kadar gittik...yetkisi olmayan insanlar, tek yetkisi olan kişinin orada olmadığından bahsedip sallamak için ellerinden geleni yaptılar. Çözüm için sadece ICAAN irtibat kurmamızı söylediler...kardeşim faturayı sen bana kesmişsin. Ne ICAAN'i ne registrarı. İsim vermiyorum...isimleri belgelerle beraber vereceğiz.
    Geçmis olsun bu isi adam gibi yapacaklarsa yapsınlar ama yapamıyorlar bıraksınlar milletin yakasını.
  • 24-10-2007, 16:32:14
    #8
    güzel domainleri hemen kendilerine alıyorlar ya resmen )
  • 24-10-2007, 16:38:33
    #9
    Sağol dostum.

    Vallaha biz ilk sorunda başka yerden bayilik alarak burayla alışverişi kestik...ancak o tarihten önceki bazı işlemlerimizde de sorun çıktı. Kimseye özellikle önermiyoruz.