• 24-10-2007, 16:53:13
    #10
    blackjack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 1 ay oldu oktaykaynarca.org u isimtescilden regledim ve bu gün isimtescil mail atmış.

    Arkadaşlar bende bugüne kadar bişey olmaz diyordum yapılan yorumlara kulak asmıyordum ama heran sizinde başınıza gelebilir isimtescil'den domain almayın! aldırmayın!

    Sayın müşterimiz,

    oktaykaynarca.org alan adı sizden önce başka bir kullanıcı hesabında kayıt edilmiştir fakat sistemde oluşan hatadan dolayı sizde de kayıtlı görülmektedir problem giderilmiştir ve sizin panelinizden oktaykaynarca.org alan adı silinmiş ödemenizde kredinize aktarılmıştır oluşan yanlışlıktan dolayı özür dileriz,
    bu olay godaddy sh dada başıma geldi bu isimtescil e özgü bişey değildir
    doğal şeyler bunlar 1 2 saniye bile herşeyi dğeiştirebiliyor
  • 24-10-2007, 17:55:19
    #11
    bence en iyisi ihs ICAAN REGISTER da oldu, isimtescildeki domainlerimi bu sözleri duyduktan sonra ihs ye taşıyacağım.
  • 24-10-2007, 17:58:55
    #12
    Alıntı
    bu olay godaddy sh dada başıma geldi bu isimtescil e özgü bişey değildir
    doğal şeyler bunlar 1 2 saniye bile herşeyi dğeiştirebiliyor
    Evet benimde başıma geldi bu olay. Yabancı servislerdede olabiliyor , demek adam sizden önce kaydetmiş

    Neticede paranı ödemişler sen en iyisi başka domain al
  • 24-10-2007, 22:44:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bende Fatura istedim 2 hafta oldu hâlâ gelecek.
    2 hafta once attım maili tmm en kısa zamanda hallolucak dediler 2 hafta geçti. Tavsiye etmiyorum kimseye arkadaşlar.
  • 24-10-2007, 22:51:07
    #14
    fatura işini en iyi sh yapıyor adresi yanlış girdim aradılar beni
    böle böle adresi düzeltin diye
  • 24-10-2007, 23:29:09
    #15
    Bunlar normal şeyler isimtescil için ... Yapıyor yani.. Ya içlerinden bir çalışanları para yiyor ve domainleri başkalarına satıyor, yada hizmet anlayışları bu şekilde..
  • 24-10-2007, 23:31:38
    #16
    rnmks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu olay godaddy sh dada başıma geldi bu isimtescil e özgü bişey değildir
    doğal şeyler bunlar 1 2 saniye bile herşeyi dğeiştirebiliyor
    pakei orada da domain senin panelde 2-3 gün durduktan sonra mı diger tarafa gidiyor bizim işte öyle olmuştu...
  • 24-10-2007, 23:36:11
    #17
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pakei orada da domain senin panelde 2-3 gün durduktan sonra mı diger tarafa gidiyor bizim işte öyle olmuştu...
    şöyle söyliyim

    daima kk ile alışveriş yaparım
    diyelim ki ben domaini 23:33:25 de aldım para çekildi
    bennle beraber kayıt yapan kişi ise 23:33:24 de işem yaptı

    benden önce yapan adamın oanelindede domain görünür
    onun panelindede görününr ama bnm paneldki aktif kullanılabilir halde değildir..

    nedenini şöyle söyleyebilirim.
    mesela isimtescilde domain registir etmeye çalışın asdfss.com diyelim
    işlemleri yapın ileri ileri vs. yapın en sonunda vazgeçin almaktan
    ve paneliniz ebakın domain orada oalcaktır .
    çünkü domain şipariş listenizde mevcuttur

    olay bundan ibaret
  • 24-10-2007, 23:40:31
    #18
    herşey tamamda neden 1 ay beklendi diye sorarlar adama.