• 25-11-2012, 23:20:32
    #1
    ilk tc alan adi ile : 2007-07-04 00:00:00 tarihinde tanistim resmen o gunden bugune yenileme bedeli olarak odedigim tutar kadar bugun tc alan adi kayit bedeli istenmekte.

    -turkler bu ise el atmadan once bu fiyatlar gayet makuldu benim elimde jenerik tc alan adlari var ve benim gibi eminimki 100 lerce turk kullanici bu alan adlarina sahip kisa yoldan para kazanmanin yolu yada insanlari vazgecirmenin baska bir yolu desem daha iyi
    -YAZIKTIR
    -GUNAHTIR

    Bence r10 ailesi olarak sesimizi duyuralim gonullu olarak grafiker bir arkadas farkli boyutlarda banner olustururlarsa bizde kendi sitelerimizde bu durumu bu banner ler ile boykot edersek sesimizi duyurabilecegimizi dusunuyorum.

    Haydi r10 Hep Beraber elele
  • 25-11-2012, 23:22:41
    #2
    evet o fahiş fiyatları bende gördüm anında siteden çıktım
    icann işi değildir bence bu, bizimkilerin fazla para kazanma stratejisidir
  • 25-11-2012, 23:25:57
    #3
    Bence icann bir an once bu olaya mudahale etmeli dusuncesindeyim yoksa bircok kisi sepetindeki domainleri atmaya baslayacaktir . Haksiz bir durum ile karsi karsiyayiz bugun Com Net Org gibi domainleri bile yeri geldiginde 0.98 $ 1.99 $ aralarinda kayit yapilabilirken yabanci firmalar bu imkanlari sunarken TC alan adi 490 tl hasirt )
  • 25-11-2012, 23:29:54
    #4
    Tamamen para hırsı ile yapılmış bir iş bu. Kesinlikle sert şekilde protesto edilmeli.
  • 26-11-2012, 00:03:48
    #5
    kale almamak en büyük tepki olur bence.
  • 26-11-2012, 01:09:09
    #6
    hocam bir grup aç ilk üye olalım kimler va arkamızda bir sıralayalım, ben cok sağlam domain sağlıcam söz veriyorum, ama bir kim oldugumuzu bilemelim ne yazacagımızı nasıl hitap edecegimizi şirketi haklı konuma getirmeden nasıl hatalarını yüzüne vuracagımızı tartısalım
  • 26-11-2012, 01:13:12
    #7
    Bilinçli webmaster zaten tc uzantısına bulaşmazdı da fiyat politikası da hiç hoş feğil.
  • 26-11-2012, 01:17:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Web Site Kanunu iSteyen Devlet Web Siteyin uzantsı.tc olacak dye de şart koaşacak eminim buna
  • 26-11-2012, 01:23:39
    #9
    Üyeliği durduruldu
    daha pahalı satılan domainler de var hocam. ben almıyorum mesala.siz de almayın. işine gelen alsın sizi rahatsız eden nokta neresi tam olarak?zorla alacaksınız falan diyen yok.tam olarak siz neyinden şikayetçisiniz? fiyattan ise başka pahalı olan domainler de var onlar değil de neden tc?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:23:39 -->-> Daha önceki mesaj 01:22:00 --

    On3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kale almamak en büyük tepki olur bence.
    evet katılıyorum. siz böyle konular açtıkça onların ekmeine yağ sürülecek. sizide anlıyorum elinize jenerik üç beş domain var onlara fazla para ödeyecek olmanızın derdindesiniz