daha pahalı satılan domainler de var hocam. ben almıyorum mesala.siz de almayın. işine gelen alsın sizi rahatsız eden nokta neresi tam olarak?zorla alacaksınız falan diyen yok.tam olarak siz neyinden şikayetçisiniz? fiyattan ise başka pahalı olan domainler de var onlar değil de neden tc?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:23:39 -->-> Daha önceki mesaj 01:22:00 --
kale almamak en büyük tepki olur bence.
evet katılıyorum. siz böyle konular açtıkça onların ekmeine yağ sürülecek. sizide anlıyorum elinize jenerik üç beş domain var onlara fazla para ödeyecek olmanızın derdindesiniz