• 07-11-2012, 12:11:26
    #10
    letrath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar bildigim kadarıyla tvde reklam veriyorlar. para tuzagı olcagını sanmıyorum. Bir atasozu hatırladım. kedi uzanamadıgı cigere mundar der icannda adamları yetkili gorunuyor. tcnet yane. ben yanılıyorsamda duzeltelim arkadaslar tabi. icannda okudugumu yazdım sadece
    onlydomain sitesi icin soyluyor para tuzagi derken.
  • 07-11-2012, 12:40:21
    #11
    490 TL + KDV para tuzağı değilmi? bugün com.tr varken kimse markasını .tc üzerine almaz para tuzağı olmaktan da öteye gidemez bu uzantı.
  • 07-11-2012, 15:43:17
    #12
    letrath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar bildigim kadarıyla tvde reklam veriyorlar. para tuzagı olcagını sanmıyorum. Bir atasozu hatırladım. kedi uzanamadıgı cigere mundar der icannda adamları yetkili gorunuyor. tcnet yane. ben yanılıyorsamda duzeltelim arkadaslar tabi. icannda okudugumu yazdım sadece
    Bari bilen insanlar konuşsun. Gereksiz yere cümle sarfiyatı yapmayın. 490 TL + KDV ilk kayıt ücreti olan, 2 karakter domain'lerin yenilemesi için 6500 $ fiyat biçildiği para tuzağı değil de lokum paketi mi? Ne kadar gereksiz yazıp çiziyorsunuz ya.

    ICANN'a git 185 bin $ senelik ücret bayıl, sen de kendi isminle uzantı çıkart. Ondan sonra git istersen 1 milyon $ 'dan sat uzantını.

    Mantıksızlığa bakar mısın "tv'de reklam veriyorlar, para tuzağı olmaz". Yaşın kaç arkadaş?

    Alıntı
    Cahile cahilliğini anlatmak imkansızdır Çünkü cahilliği anlamak için de bilgi gerekir Cahilin cahilliğini ispat kolaydır Fakat onu ikrar ettirmek zordur (Hz Ali)
  • 07-11-2012, 15:48:07
    #13
    Rt3
    Üyeliği durduruldu
    com,net,org Dışındaki domainler para etmez kendinizi kandırmayın arkadaşlar. gerisi boşa verilen reg ücretleri
  • 07-11-2012, 16:40:59
    #14
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bari bilen insanlar konuşsun. Gereksiz yere cümle sarfiyatı yapmayın. 490 TL + KDV ilk kayıt ücreti olan, 2 karakter domain'lerin yenilemesi için 6500 $ fiyat biçildiği para tuzağı değil de lokum paketi mi? Ne kadar gereksiz yazıp çiziyorsunuz ya.

    ICANN'a git 185 bin $ senelik ücret bayıl, sen de kendi isminle uzantı çıkart. Ondan sonra git istersen 1 milyon $ 'dan sat uzantını.

    Mantıksızlığa bakar mısın "tv'de reklam veriyorlar, para tuzağı olmaz". Yaşın kaç arkadaş?
    --------------------------------------------------------------------------
    Arkadaşa satır satır cvp verelim:

    2 karakter olayı ile başlayalım.
    tolginho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak: http://www.tc/uyelik-sozlesmesi/
    WWW.TC 1-2 karakter satmıyor, o yüzden de öyle bir fiyatları yok
    ICANN olayına gelelim. 185bin dolar veren alabiliyor demişsin. Başvurular kapalı ama ne vericeksinde alabilceksin merak ettim?

    Yaşım kaç? Bu soruyu soran insanlar için en güzel cevaplar:
    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t...zire+exclusive
    En sevdigim 2cisi. Mutlaka okuman gerekli arkadaş.


    Hz Alinin dediği gibi inşallah seni ikna edebilmişimdir. Zor ama olsun
    Cahile cahilliğini anlatmak imkansızdır Çünkü cahilliği anlamak için de bilgi gerekir Cahilin cahilliğini ispat kolaydır Fakat onu ikrar ettirmek zordur (Hz Ali)


    Saygılar
  • 07-11-2012, 17:22:59
    #15
    Rt3
    Üyeliği durduruldu
    letrath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    --------------------------------------------------------------------------
    Arkadaşa satır satır cvp verelim:

    2 karakter olayı ile başlayalım.


    ICANN olayına gelelim. 185bin dolar veren alabiliyor demişsin. Başvurular kapalı ama ne vericeksinde alabilceksin merak ettim?

    Yaşım kaç? Bu soruyu soran insanlar için en güzel cevaplar:
    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t...zire+exclusive
    En sevdigim 2cisi. Mutlaka okuman gerekli arkadaş.


    Hz Alinin dediği gibi inşallah seni ikna edebilmişimdir. Zor ama olsun
    Cahile cahilliğini anlatmak imkansızdır Çünkü cahilliği anlamak için de bilgi gerekir Cahilin cahilliğini ispat kolaydır Fakat onu ikrar ettirmek zordur (Hz Ali)


    Saygılar
    bence bu konu hakkında pek bilgi sahibi değilsin ICANN'den istediğin uzantıyı alabilirsin .rt3 gibi yeterki arkadaşın dediği gibi 185bin dolar ver al başvurular açılıp kanabiliyor bir kaç ay sonra tekrar açılıcak bu bir sorun teşkil etmiyor dediğim gibi bu konu hakkında pek bilgin yok sanırım
  • 07-11-2012, 17:35:16
    #16
    Adam sonuçta para harcayarak şirkete ortak olmuş. .tc uzantısını satabilmek için reklam da verecek, duyuru da yapacak.

    Ama burada dikkat edilmesi gereken şey, .tc uzantısınında kalıcı olmayacağı. Zamanında .biz, .tel uzantılarını firmalar çeşitli kampanyalarla sattılar. Tutuldu mu, hayır.

    .tc'de aynı şekilde satılmaya çalışılıyor. Ama bu mantıkla iş yapamazlar
  • 07-11-2012, 20:12:19
    #17
    Adamsnames'i satın almışlar, ortak olmamışlar. Başka gidecek bir yeri yok. Bir bilgi eksikliği var sanırım. biz ve tel gibi uzantılarla karşılaştırıyorsunuz.

    Adamsnames Türkler tarafından alındı ve yönetiliyor. Şu an dünyada TR haricinde türkler tarafından yönetilen AdamsNames'in TC, VG ve GD var. Bir TLD firmasının kapanma gibi bir durumu mümkün değil, büyük markalar tüm uzantılarda domainlerini kaydediyorlar. En saçma uzantının binlerce müşterisi olmalı.

    Dünyada 200 küsür uzantı var, bunun 4 tanesi Türklerde. Herhalde birden çok domain işletmesi olan bir Amerika bir de İngiltere vardır.

    Yani Meksika'da dedesi osmanlı'da doğmuş diye gururlandığımız telekom devi var Adamlar herhalde şilinin domaini işletseler, herkes sevabına gidip domain alırdı, Türkiye'ye getirdiler diye suç oldu

    Ben ne TEL'in ne de BİZ'in türk bir registrar tarafından alındığını hatırlıyorum. Türkiye'ye bir TK geldi o da Hollandalıydı, sadece Türkiye'de değil tüm dünyada batırdı uzantıyı.
  • 07-11-2012, 20:23:15
    #18
    Rt3
    Üyeliği durduruldu
    tolginho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamsnames'i satın almışlar, ortak olmamışlar. Başka gidecek bir yeri yok. Bir bilgi eksikliği var sanırım. biz ve tel gibi uzantılarla karşılaştırıyorsunuz.

    Adamsnames Türkler tarafından alındı ve yönetiliyor. Şu an dünyada TR haricinde türkler tarafından yönetilen AdamsNames'in TC, VG ve GD var. Bir TLD firmasının kapanma gibi bir durumu mümkün değil, büyük markalar tüm uzantılarda domainlerini kaydediyorlar. En saçma uzantının binlerce müşterisi olmalı.

    Dünyada 200 küsür uzantı var, bunun 4 tanesi Türklerde. Herhalde birden çok domain işletmesi olan bir Amerika bir de İngiltere vardır.

    Yani Meksika'da dedesi osmanlı'da doğmuş diye gururlandığımız telekom devi var Adamlar herhalde şilinin domaini işletseler, herkes sevabına gidip domain alırdı, Türkiye'ye getirdiler diye suç oldu

    Ben ne TEL'in ne de BİZ'in türk bir registrar tarafından alındığını hatırlıyorum. Türkiye'ye bir TK geldi o da Hollandalıydı, sadece Türkiye'de değil tüm dünyada batırdı uzantıyı.
    domain reglerken insanlar bu uzantı almanların bu uzantıyı almıyım bu uzantı türklerin bu uzantıyı alıyım diyemi bakıyor komik gerçekden

    her ülkenin kendi uzantıları var ama dünyadaki %90 kullanılan uzantı com,net,org bu yüzden arkadaşlar paranızı harcarken dikkat edin boş dolduruşlara gelmeyin.