Bari bilen insanlar konuşsun. Gereksiz yere cümle sarfiyatı yapmayın. 490 TL + KDV ilk kayıt ücreti olan, 2 karakter domain'lerin yenilemesi için 6500 $ fiyat biçildiği para tuzağı değil de lokum paketi mi? Ne kadar gereksiz yazıp çiziyorsunuz ya.
ICANN'a git 185 bin $ senelik ücret bayıl, sen de kendi isminle uzantı çıkart. Ondan sonra git istersen 1 milyon $ 'dan sat uzantını.
Mantıksızlığa bakar mısın "tv'de reklam veriyorlar, para tuzağı olmaz". Yaşın kaç arkadaş?
--------------------------------------------------------------------------
Arkadaşa satır satır cvp verelim:
2 karakter olayı ile başlayalım.
ICANN olayına gelelim. 185bin dolar veren alabiliyor demişsin. Başvurular kapalı ama ne vericeksinde alabilceksin merak ettim?
Yaşım kaç? Bu soruyu soran insanlar için en güzel cevaplar:
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t...zire+exclusive
En sevdigim 2cisi. Mutlaka okuman gerekli arkadaş.
Hz Alinin dediği gibi inşallah seni ikna edebilmişimdir. Zor ama olsun

Cahile cahilliğini anlatmak imkansızdır Çünkü cahilliği anlamak için de bilgi gerekir Cahilin cahilliğini ispat kolaydır Fakat onu ikrar ettirmek zordur (Hz Ali)
Saygılar