• 24-12-2012, 01:09:09
    #10
    Elinize sağlık, ihtiyaç olan bir program.
    Fiyatıda gayet uygun bence.
  • 24-12-2012, 01:23:02
    #11
    Godaddy eklenmeli bence.
  • 24-12-2012, 01:27:02
    #12
    Name ve Godaddy
  • 24-12-2012, 01:27:06
    #13
    Godaddynin kayıt hızının bu proğram için çok yavaş kalacağını düşünüyorum.
  • 24-12-2012, 01:30:29
    #14
    NetAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık, ihtiyaç olan bir program.
    Fiyatıda gayet uygun bence.
    teşekkürler. fiyat bir süre için bu kadar düşük kalacak. bir kaç kişi alıp denesin diye düşük şimdilik.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:30:29 -->-> Daha önceki mesaj 03:28:58 --

    berqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Godaddy eklenmeli bence.
    keepimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Name ve Godaddy
    api leri var mı bilmiyorum ama varsa olabilir. hem firma ne fark eder ki? mühim olan hız.
  • 24-12-2012, 10:22:08
    #15
    Aslında bi incelesin varsa çok güzel olur Alma ihtimalim şahsen artar (Name)
  • 25-12-2012, 01:20:40
    #16
    Konu hakkında pm gönderdim.
  • 22-06-2023, 19:02:40
    #17
    Selamlar, program aktif midir?