NetAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık, ihtiyaç olan bir program.
Fiyatıda gayet uygun bence.
teşekkürler. fiyat bir süre için bu kadar düşük kalacak. bir kaç kişi alıp denesin diye düşük şimdilik.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:30:29 -->-> Daha önceki mesaj 03:28:58 --

berqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Godaddy eklenmeli bence.
keepimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Name ve Godaddy
api leri var mı bilmiyorum ama varsa olabilir. hem firma ne fark eder ki? mühim olan hız.