• 26-10-2012, 17:18:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    istanbulluwm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayram günü kafanmı güzel hocam...


    1- İsim tescilden gelen cevap
    Sayın xxxxxxxx. uzantılı alan adı almak için Almanya'da yaşıyor olması şartı bulunmamaktadır.iyi günler dileğiyle.

    2- r1o dan gelen cevap

    https://www.r10.net/domain-firmalari/...li-domain.html

    2 arama yapıcak kadar bilgi sahibiyiz ihs netinternet isim tescil r10 google bunlar yeterli herhalde...

    Biliyorsan konus ibret alsinlar bilmiyorsan sus adam sansinlar ...

    Bayramda uslubunu duzelt agzimi bozma simdi !


    Isimtescilin dedigine gelelim: Internette bircok firma var, brooker olarak calisiyorlar ve domaini onlardan regledigin surece kendi alman hesaplardan domaini size yonlendirirler. ornek : http://www.europeregistry.com/domains/domains-de.htm ne diyor orda? Requirements
    German Admin Contact
    Or we can act as your agent for free

    r10 konusuna gelince: Ya arkadas cok cok onceden almistir ya da almanyada yasyordur
  • 26-10-2012, 17:24:00
    #11
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayramda uslubunu duzelt agzimi bozma simdi !
    Birader git makale yaz sen... Uslubun hiç hoşuma gitmedi bidaha benim konuma yazma...
  • 26-10-2012, 17:26:36
    #12
    Üyeliği durduruldu
    istanbulluwm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birader git makale yaz sen... Uslubun hiç hoşuma gitmedi bidaha benim konuma yazma...
    Biz burda yardim etmeye calisiyoruz, havalara bakin. havaniz kime yegenim?
    ne yapacagimi sen ogretemezsin bana yasin tutmuyor. git kumda oyna !
  • 26-10-2012, 17:29:46
    #13
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz burda yardim etmeye calisiyoruz, havalara bakin. havaniz kime yegenim?
    ne yapacagimi sen ogretemezsin bana yasin tutmuyor. git kumda oyna !
    Yaşım senden büyük kardeşim merak etme böyle yardım olcaksa olmaz olsun...
  • 26-10-2012, 17:59:08
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Actıgın diğer konuda meseleyi bilmeden sana yazanlar seni yanıltmış. Mesela farklı bitim domainler almaya çalışınca bazılarında o domainin şartına göre İkametgah noktasında Bilgi girilmesi isteniyor.
    Hocam eger domain boşsa ben adıma alayım sana devredeyim. Şu anda 1 Euroya united domains den .de alabilirim. Kampanyaları var ve ben Almanyada yaşıyorum.
    @Albos : Bu arkadaşıda bu ortamda biriler farklı yönlendirmiş, suçlu gibi tavır alınacak bir durum yoktur. Karşılıklı sakin olun lütfen.
  • 26-10-2012, 18:03:31
    #15
    Go Daddy sizin Almanyadaki temsilciniz oluyor; mailde yapmanız gereken şeyleri anlatmışlar, onları yapın ve bekleyin.
  • 26-10-2012, 18:08:08
    #16
    penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Actıgın diğer konuda meseleyi bilmeden sana yazanlar seni yanıltmış. Mesela farklı bitim domainler almaya çalışınca bazılarında o domainin şartına göre İkametgah noktasında Bilgi girilmesi isteniyor.
    Hocam eger domain boşsa ben adıma alayım sana devredeyim. Şu anda 1 Euroya united domains den .de alabilirim. Kampanyaları var ve ben Almanyada yaşıyorum.
    @Albos : Bu arkadaşıda bu ortamda biriler farklı yönlendirmiş, suçlu gibi tavır alınacak bir durum yoktur. Karşılıklı sakin olun lütfen.

    Sagol ilgin için hocam işin ilginç tarafıda o zaten domain boşta görünüyor ama parayı çekti iletişim bilgilerini gönderiyorum hocam alıp gönderirsen çok sevinirim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:08:08 -->-> Daha önceki mesaj 18:06:19 --

    yulet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Go Daddy sizin Almanyadaki temsilciniz oluyor; mailde yapmanız gereken şeyleri anlatmışlar, onları yapın ve bekleyin.
    Domain panelimde gözükmüyor hocam ingilizcem fazla iyi değil o yüzden buraya yazdım http://www.denic.de/en/background/nast.html burada ne yapmam lazım domain panelde yok boşta gözüküyor başkası regleyebilir yani ama çekilen para nolcak?
  • 26-10-2012, 19:11:17
    #17
    Kayıt tamamlanamazsa paranız iade edilir.
    Önce Nameserverlere o domainin iznini vereceksiniz, daha sonra domaine o Nameserverleri ekleyeceksiniz.
    Nameserverlerin ikisinin de ayrı ayrı C sınıf ağlara bağlı olması gerekmiş.
    123.456.789.1 ve 123.456.789.2 şeklinde olmayacak;
    456.123.789.1 ve 789.456.123.1 şeklinde olacak, yani ilk 3 sayı bloğunun farklı olması gerek.
  • 26-10-2012, 19:17:41
    #18
    Godaddy den ilk aldıgım zaman nsler aktif olmuyordu iletişim kurdum anında aktif yaptılar. Sonra başka zaman yine .de uzantılı domaini sorunsuz aldım. İletişim kurmak gerekiyor.