• 12-01-2011, 23:50:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    IHS'de birkaç domainim var ve bunlardan birini sattım, domaini aktarmak için cep uygulaması vs. indirmek gerekli fakat bu uygulama benim telefonuma olmuyor.
    Ben de teknik destek istedim domaini aktarmaları için. Benden aktarılacak kişinin ismini soyismini TC'sini istiyor. Ben adama nasıl diyebilirim TC'ni ver diye? Yani bir TC kimlik numarası ile neler yapılır..
    Domainleri aktarmanın başka yolu var mıdır ?

    Hiç çözümü yok bundan başka diyor teknik destek

    Sizlerde bu tür sorun çıktı mı hiç?
  • 12-01-2011, 23:59:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    IHS'de birkaç domainim var ve bunlardan birini sattım, domaini aktarmak için cep uygulaması vs. indirmek gerekli fakat bu uygulama benim telefonuma olmuyor.
    Ben de teknik destek istedim domaini aktarmaları için. Benden aktarılacak kişinin ismini soyismini TC'sini istiyor. Ben adama nasıl diyebilirim TC'ni ver diye? Yani bir TC kimlik numarası ile neler yapılır..
    Domainleri aktarmanın başka yolu var mıdır ?

    Hiç çözümü yok bundan başka diyor teknik destek

    Sizlerde bu tür sorun çıktı mı hiç?
    Teknik destekte kim varsa umursamaz tavır sergilemiş.

    Destek talebinde şu ifadeyi kullan,

    "Kullanıcının TC numarasını kendisinden öğrenebilirsiniz"

    Bugüne kadar hiç böyle senin aldığın tarzda bir cevapla karşılaşmadım ve hep bu şekilde domain aktardım.

    Zaten IHS deki şu mantığı ben oldum olası anlayamadım. sen adamdan üye olurken TC kimlik isteme, sonra gel bana sor.
    adam da haliyle diyor ki, "kardeşim üye olurken sormadılar ki şimdi sana niye söyleyeyim"

    Şu saçmalığa son versinler artık!
  • 13-01-2011, 00:07:42
    #3
    Vallahi göbeğim çatladı, şimdi diğer kullanıcı destek talebi oluşturacak, daha sonra TC'sini verecek, domain ona aktarılacak inşallah, fakat saat 21.30'dan beri bununla uğraşmaktan gınaa geldi artık.. Tez zamanda domainlerimi taşıyorum... Of bee

    Ben böyle bir iş görmedim 15 dakika cepten internete girdim ve bir ton telefon faturam yazıldı. Domainden gelen 3 kuruşun 2si cep telefonuna gitti vallahi...
  • 13-01-2011, 00:13:58
    #4
    geçenlerde bende bir arkadaştan domain aldım.üye olurken tc kimlik istenmedi ama taşınrken istendi.Arkadaşa güvendiğim için verdim.Mantığı ben de anlamadım neden istediklerini...
  • 13-01-2011, 20:01:58
    #5
    Bendende istemişlerdi, aynı bilgileri ama ben karşıdakinin TC kimlik no'sunu yazmadan göndermiştim. Sorun çıkarcaklarını sanmam.
  • 16-01-2011, 01:46:32
    #6
    evet bu sorunu herkes yaşıyor,bu uygulamayı kaldırmaları gerekiyor,işlere sekte vuruyolar.