Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Vallahi göbeğim çatladı, şimdi diğer kullanıcı destek talebi oluşturacak, daha sonra TC'sini verecek, domain ona aktarılacak inşallah, fakat saat 21.30'dan beri bununla uğraşmaktan gınaa geldi artık.. Tez zamanda domainlerimi taşıyorum... Of bee
Ben böyle bir iş görmedim 15 dakika cepten internete girdim ve bir ton telefon faturam yazıldı. Domainden gelen 3 kuruşun 2si cep telefonuna gitti vallahi...