• 23-12-2010, 17:14:37
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,


    14 Ocak ta düşecek moniker kayıtlı bir domain var.Eğer süresini uzatmazlarsa ben bu domain'i ne zaman kayıt edebilirim ve tamamen boşa düşer acaba bilgisi olan var mı ?
  • 23-12-2010, 17:19:28
    #2
    ortalama 65-70 gün sonra hocam
  • 23-12-2010, 17:23:40
    #3
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortalama 65-70 gün sonra hocam
    Toplam 3 ay sonra domain bende olabilir yani Çok teşekkür ederim hocam bu günleri unutmama için bir takip sistemi gibi birşey var mıdır ki ?
  • 23-12-2010, 17:27:14
    #4
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplam 3 ay sonra domain bende olabilir yani Çok teşekkür ederim hocam bu günleri unutmama için bir takip sistemi gibi birşey var mıdır ki ?
    satılan programlar var hocam domain düştüğü an sizin yerinize regliyo falan. satılıyodu sitede zaferf mi ne öyle bi nicki vardı arkadaşın.
  • 23-12-2010, 17:37:05
    #5
    benim tavsiyem;
    1.sürekli whois çekme otomatik uzatıyor düştüğü anda (moniker'in alt bayileri olan backorder firmaları)
    2. forumda program satan arkadaşlar var ister onlardan alabilirsin, ister kendin pending delete süresi yaklaştığında düşen domain listelerini takip edebilirsin.
    3. Eğer gerçekten domaini almaya niyetin varsa, kullandığın panelde en hızlı şekilde işlem yapman gerekir. (acı ama gerçek)