benim tavsiyem;
1.sürekli whois çekme otomatik uzatıyor düştüğü anda (moniker'in alt bayileri olan backorder firmaları)
2. forumda program satan arkadaşlar var ister onlardan alabilirsin, ister kendin pending delete süresi yaklaştığında düşen domain listelerini takip edebilirsin.
3. Eğer gerçekten domaini almaya niyetin varsa, kullandığın panelde en hızlı şekilde işlem yapman gerekir. (acı ama gerçek)