• 08-12-2010, 14:32:04
    #1
    ÇEKİLİŞ SONUCU:
    1- yusufcanol
    2- KahvaLti (Kazandı) (Screenshot)
    3- quite
    4- hozgune
    5- LogoMogo
    6- MacTR
    7- jackerz
    8- Mf.Rub
    9- videolarım
    10- TitusPullo
    11- caqlayan
    12- NeRoN
    13- AFYILMAZ
    14- makdemir

    Daha önceden bu konuda yapılan çekilişte iki domaini çekiliş ile hediye etmiştim fakat alan arkadaşlardan biri kullanamadığı için geri verdi ve tekrar çekilişini yapıyoruz.
    Domain adı: www.onlinesatis.org
    Firma: Netwedo.com Kayıt: 9/30/2009 Bitiş: 9/30/2011
    ÇEKİLİŞ KURALLARI:
    -Konu altından çekilişine katılmak istediğinizi yazınız,mesaj sıranıza göre katılımcı numaranız belirlenecektir.
    -Domaini sadece site açacak ve aktif kullanacak kişi alabilir.Domaini alıp da 1 ay içerisinde site açmazsa domaini yapılacak çekilişle başka birine vermek için geri verir,vermediği takdirde - itrader uygulanır ve hakkımı helal etmem.
    -Çekiliş random.org üzerinden yapılacaktır ve çekiliş sonucunda ekran görüntüsü koyulup yeni sahibine verilecektir.
    -Çekiliş 10-12-2010 23:59'da biter.
    Kazanan arkadaşın şimdiden hayrını görmesini dilerim.

    EDİT: Domaini sadece aktif olarak kullanacak kişiye vermemin sebebi ihtiyacı olmayan,sadece ''ya bana çıkarsa satarım ya da çekerim parka durur'' gibi niyette olan kişileri önlemektir. Lütfen konu altından çekilişe katılmak haricinde yorum yapmayınız. Eğer belirtmek istediğiniz birşey varsa ö.m. gönderebilirsiniz.
  • 08-12-2010, 16:05:39
    #2
    katıldım
  • 08-12-2010, 16:07:48
    #3
    katıldım.
  • 08-12-2010, 17:19:36
    #4
    Bende katılıyorum.
  • 08-12-2010, 21:03:46
    #5
    bende bende :P
  • 08-12-2010, 21:11:08
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende
  • 08-12-2010, 21:14:01
    #7
    Katılıyorum.
  • 08-12-2010, 21:35:57
    #8
    konu dışı:
    satış olmadığı için trader kullanma hakkınız yok ki. Ayrıca domaini veriyorsunuz domain illa da kullanılacak diye bir şart koşuyorsunuz onu anlayamadım. domain sizde kalacak sadece ns yönlendirmesi mi yapacaksınız.devir yok mu.

    eğer devir varsa bende katılıyorum.
  • 08-12-2010, 21:40:41
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BİZE ÇIKMAZ AMA GİNE DE KATILAYIM :d YA ÇIKARSA