konu dışı:
satış olmadığı için trader kullanma hakkınız yok ki. Ayrıca domaini veriyorsunuz domain illa da kullanılacak diye bir şart koşuyorsunuz onu anlayamadım. domain sizde kalacak sadece ns yönlendirmesi mi yapacaksınız.devir yok mu.
eğer devir varsa bende katılıyorum.