• 16-10-2010, 01:02:45
    #1
    Backorder ile domain aldım.Domaini http://www.webbusiness.biz/ diye bir şirkete kaydettirmişler.Şirkette ne panel var ne bişey.Öylesine bi eski sitelere benziyor.NS değiştirmek için mail atıyorsun İlk kez böyle bi durumla karşılaştım.Mail attım.Cevap bekliyorum.Bakalım durumu düzeltecekler mi.
  • 16-10-2010, 08:28:38
    #2
    ilkokul çocuğuna html de bir sayfa yaptırmışlar snap yakalama için kurmuştur bu siteyi. yakında moniker e entegre eder. geçenlerde benim için aldığı domai kayıt ettiği yerin sitesi bile yoktu ama monikerden yönetiliyor.
  • 16-10-2010, 08:35:25
    #3
    icann onaylıymış adamlar
    bir an önce kurtar domainini bence;
    http://www.domain1source.com/
    http://www.domainmonkeys.com/
    http://www.getyername.com/
    http://www.webbusiness.biz/
  • 16-10-2010, 11:23:00
    #4
    neden bir yığın şirket kurarak aynı işi yapıyorlar. yani mantığı nedir? bilen varmı?

    olayı idrak etmek açısından soruyorum.
  • 16-10-2010, 19:12:58
    #5
    lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 gün öncesinde transfer olmuyor.Mecburen bekleyeceğim.
  • 16-10-2010, 19:39:18
    #6
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Allah kolaylık versin. HTML derslerinde ilk derste yapılan siteye benzemiş siteleri
  • 09-12-2010, 00:48:36
    #7
    Evetttt.. Bu akşam itibari ile aynı sorun bende de var... Benim backorder ettiğim bir domaini Snap birader gitmiş bu siteye yani www.webbusiness.biz e atmış..

    Peki şimdi ne olacak.? Haydi bakalım konuşturun tecrübeleri
  • 09-12-2010, 01:03:57
    #8
    60 gün dolacak muhtemelen dolmasına da ... Sonra nasıl transfer edeceğiz konu bu

    Ne bir yönetim paneli var Domaini yönetmek için ne de bir transfer kodu almak için giriş

    Sorun bu ...
  • 11-12-2010, 22:46:32
    #9
    cagdaswoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 gün dolacak muhtemelen dolmasına da ... Sonra nasıl transfer edeceğiz konu bu

    Ne bir yönetim paneli var Domaini yönetmek için ne de bir transfer kodu almak için giriş

    Sorun bu ...
    aradaşımızın dediği gibi bir mail atıp ordan transfer kodunuzu şimdiden isteyebilirsiniiz.