Backorder ile domain aldım.Domaini http://www.webbusiness.biz/ diye bir şirkete kaydettirmişler.Şirkette ne panel var ne bişey.Öylesine bi eski sitelere benziyor.NS değiştirmek için mail atıyorsun İlk kez böyle bi durumla karşılaştım.Mail attım.Cevap bekliyorum.Bakalım durumu düzeltecekler mi.