• 13-08-2010, 22:16:01
    #1
    Merhabalar

    Godaddy den domain auctions ile domain ihalesine girdim ve ihaleyi kazandım. Domain WON paneline düştü ihale bedelini ödedim acaba panele gelmesi için ek bir işlem yapmam gerekiyor mu?
  • 13-08-2010, 22:17:14
    #2
    Hayır gerekmiyor.Minumum 5 gün sonra panelinize geçmiş olur.
  • 13-08-2010, 22:18:55
    #3
    Olcay eyvallah ya saol.. Valla bir aksilik olmaz umarım.. Bir aksilik olmaz Dimi WOn da ve ödemesini yaptım :S
  • 13-08-2010, 22:21:26
    #4
    7 gün sonra gelir, otomatik olarak.

    pixeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olcay eyvallah ya saol.. Valla bir aksilik olmaz umarım.. Bir aksilik olmaz Dimi WOn da ve ödemesini yaptım :S
    Olmaz.
  • 13-08-2010, 22:40:40
    #5
    pixeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olcay eyvallah ya saol.. Valla bir aksilik olmaz umarım.. Bir aksilik olmaz Dimi WOn da ve ödemesini yaptım :S
    Tamamdır.Artık bişey yapmanıza gerek yok. Arkadaşın dediği gibi otomatik olarak normal godaddy domain panelinize gelecektir.