Merhabalar
Godaddy den domain auctions ile domain ihalesine girdim ve ihaleyi kazandım. Domain WON paneline düştü ihale bedelini ödedim acaba panele gelmesi için ek bir işlem yapmam gerekiyor mu?
Godaddy Auctions İle Domain problemi [ACİL]
4
●391
- 13-08-2010, 22:21:26
- 13-08-2010, 22:40:40Tamamdır.Artık bişey yapmanıza gerek yok. Arkadaşın dediği gibi otomatik olarak normal godaddy domain panelinize gelecektir.pixeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
