pixeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olcay eyvallah ya saol.. Valla bir aksilik olmaz umarım.. Bir aksilik olmaz Dimi WOn da ve ödemesini yaptım :S
Tamamdır.Artık bişey yapmanıza gerek yok. Arkadaşın dediği gibi otomatik olarak normal godaddy domain panelinize gelecektir.