• 04-07-2010, 06:11:53
    #1
    Bir tepki için yıllar önce alınan ve yine o senelerde boşta bırakılan domaini absürd birşey yaparım diye tekrar almıştım. Fakat yaş kemale erdi nitekim.

    Absürd bir projesi olan genç bir yağız delikanlıya bu domaini kabul ederse armağan etmek isterim.
  • 04-07-2010, 06:19:23
    #2
    Güzel domain alacak arkadaşa şimdiden hayırlı olsun
  • 04-07-2010, 06:20:18
    #3
    hehe. niyetimiz varsa kapatalım konuyu
  • 04-07-2010, 06:44:22
    #4
    raqasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehe. niyetimiz varsa kapatalım konuyu
    Yok be Hocam. Benim elimde yok olup gider o domain. O yüzden domain'i değerlendirebilecek bi arkadaşa vermek daha hayırlı olur
  • 04-07-2010, 07:49:26
    #5
    konu kapandı. domain verildi.
  • 04-07-2010, 08:06:13
    #6
    keşke verilmeseydi . israil için iyi giderdi domain
  • 04-07-2010, 08:19:07
    #7
    kasparov108 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke verilmeseydi . israil için iyi giderdi domain
    valla KASPAROV hamle geç geldi senden . Teşekkürler ilgin için.
  • 04-07-2010, 09:06:01
    #8
    konunun yeri yanlış.
    domain genel'e taşınması gerekiyor.
  • 04-07-2010, 09:06:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Domaini ben aldım raqasa arkadaşıma teşekkür ederim