raqasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hehe. niyetimiz varsa kapatalım konuyu
Yok be Hocam. Benim elimde yok olup gider o domain. O yüzden domain'i değerlendirebilecek bi arkadaşa vermek daha hayırlı olur