• 05-05-2010, 18:10:29
    #1
    Bir domain için satıcısıyla görüşüyorum, aramızda mail yoluyla şöyle bir konuşma geçti:

    Ben:
    s.a.
    xxxxxxxxxx.com domainini sizden almak istiyorum.
    faaliyete geçirmeyecekseniz ve satabilirseniz bana bunu en uygun kaça satarsınız?


    Muhatap:
    A.S.
    Domain icin 2500 lira dusunuyorum sizin icinde uygunsa.
    Saygilarimla


    Ben:
    2500 mümkün değil veremem, ancak bu domainin bu parayı hak etmediği anlamına gelmez. 1000 ile 2000 arasında uygun bir fiyat daha söylerseniz ve bunu 5-6 taksitle ödeme imkanı sunarsanız almak isterim. yani bu domaine talibim. indirim ve ödemede kolaylık sağlarsanız anlaşmak isterim.

    Muhatap:
    Yanit icinn tesekkur ederim.
    2000 olabilir fakat taksit olayina maalesef sicak bakamam


    Ben:
    benim de durumum yok.
    şartlarımı zorlayarak en son şöyle bir teklif yapabilirim.

    1. seçenek: 1,500 tl fiyat, 750+750 olarak iki aylık iki taksit.
    2. seçenek: 1.700 tl fiyat, 600+600+500 olarak üç aylık üç taksit.

    taksit bitiminde domain teslimi.
    uygun değilse de sağlık olsun.


    Muhatap:
    Telefonla konusabilirmiyiz?
    Benim numaram .........


    * * *

    yazışma böyle.
    şimdi ben domaini bu fiyatlarla almaya kalkarsam nasıl garanti altına alabilirim?
    ve nasıl bir yol izlemeliyim?
    domain çok istediğim ve 4-5 sene sonra projelendireceğim bir domaindir.
  • 05-05-2010, 18:42:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bukadar yatırım yapıyorsanız yüz yüze görüşme sağlamanız daha saglıklı olur , ondan sonra ödersiniz taksitleri.
  • 05-05-2010, 18:44:03
    #3
    gittigidiyorda aç konu sat. 3 taksit olarak satarsın ama komisyon oranı var.ben olsam komisyon riskini göze alır gittigidiyorda satarım
  • 05-05-2010, 18:45:42
    #4
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gittigidiyorda aç konu sat. 3 taksit olarak satarsın ama komisyon oranı var.ben olsam komisyon riskini göze alır gittigidiyorda satarım
    domaini alacak olan benim.
  • 05-05-2010, 18:49:34
    #5
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domaini alacak olan benim.
    valla o zaman gittigidiyorda konu açtır hocam adamı ikna et
  • 05-05-2010, 18:51:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yolla sözleşmeyi imzalasın noterli madem bu kadar yüksek fiyat imzalama olayını yapınca yollayın ödemesini hocam varmı ötesi
  • 05-05-2010, 18:51:59
    #7
    alternatifleri öğrenip ona göre arayayım.
    gittigidiyor'a konu açarsa ben taksitle alabiliyor muyum? ve taksitle alırsam karşı tarafa ücreti nasıl ödeniyor?
    veya notere gitsek olmaz mı?
  • 05-05-2010, 19:08:38
    #8
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alternatifleri öğrenip ona göre arayayım.
    gittigidiyor'a konu açarsa ben taksitle alabiliyor muyum? ve taksitle alırsam karşı tarafa ücreti nasıl ödeniyor?
    veya notere gitsek olmaz mı?
    Gittigidiyor tek seferde %10'luk komisyonu kesip hesabına gönderiyor satıcının
  • 05-05-2010, 19:35:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Parayi biriktir 3 ay sonra ver al