Bir domain için satıcısıyla görüşüyorum, aramızda mail yoluyla şöyle bir konuşma geçti:

Ben:
s.a.
xxxxxxxxxx.com domainini sizden almak istiyorum.
faaliyete geçirmeyecekseniz ve satabilirseniz bana bunu en uygun kaça satarsınız?


Muhatap:
A.S.
Domain icin 2500 lira dusunuyorum sizin icinde uygunsa.
Saygilarimla


Ben:
2500 mümkün değil veremem, ancak bu domainin bu parayı hak etmediği anlamına gelmez. 1000 ile 2000 arasında uygun bir fiyat daha söylerseniz ve bunu 5-6 taksitle ödeme imkanı sunarsanız almak isterim. yani bu domaine talibim. indirim ve ödemede kolaylık sağlarsanız anlaşmak isterim.

Muhatap:
Yanit icinn tesekkur ederim.
2000 olabilir fakat taksit olayina maalesef sicak bakamam


Ben:
benim de durumum yok.
şartlarımı zorlayarak en son şöyle bir teklif yapabilirim.

1. seçenek: 1,500 tl fiyat, 750+750 olarak iki aylık iki taksit.
2. seçenek: 1.700 tl fiyat, 600+600+500 olarak üç aylık üç taksit.

taksit bitiminde domain teslimi.
uygun değilse de sağlık olsun.


Muhatap:
Telefonla konusabilirmiyiz?
Benim numaram .........


* * *

yazışma böyle.
şimdi ben domaini bu fiyatlarla almaya kalkarsam nasıl garanti altına alabilirim?
ve nasıl bir yol izlemeliyim?
domain çok istediğim ve 4-5 sene sonra projelendireceğim bir domaindir.