www.otoshop.net
7
●395
- 17-03-2010, 11:44:36Üyeliği durdurulduçok pahalıya alınacak bir domain değil ama güzel bir domain olduğu gerçek.Flaser_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılarımla... - 19-03-2010, 04:09:37bence çok güzel bir domain
otostore demiş bir arkadaş ama bana kalırsa otoshop dile daha yatkın ve daha hoş duruyor
bu sektörde internet üzerinden kaliteli iş yapan fazla kimse yok diye biliyorum çok çok iyi değerlendirmeniz lazım iyi paralar kazanabilirsiniz... - 20-03-2010, 22:02:52www.otoshop.net e birde tuning ile ilgili bölüm eklerseniz daha çok ilgi çeker
- 21-03-2010, 20:02:32ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel fikirmiş aklıma hiç gelmemişti...
