bence çok güzel bir domain

otostore demiş bir arkadaş ama bana kalırsa otoshop dile daha yatkın ve daha hoş duruyor

bu sektörde internet üzerinden kaliteli iş yapan fazla kimse yok diye biliyorum çok çok iyi değerlendirmeniz lazım iyi paralar kazanabilirsiniz...