• 27-02-2010, 11:21:25
    #1
    merhabalar,
    herkesin internete hakim olmadığı dönemde veya yeni uzantı çıktığı (tr.tr , tk gibi) dönemlerde, para eder diye birçok domain alınıyor..
    Maksat satış yapmak ve kar etmek..
    Ama her yıl bunların ücretini ödemek ve piyasanın da doymuş olması alanlara zarar ettirmiyor mu???
    Şimdi 60 TL'ye 4 harfli domain satanlar bile var...
    Ne düşünüyorsunuz...
  • 27-02-2010, 11:44:03
    #2
    artık 15 liradan 10 domain degil. 150 liradan 1 kaliteli domain alma zamanı..
  • 27-02-2010, 11:48:36
    #3
    ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık 15 liradan 10 domain degil. 150 liradan 1 kaliteli domain alma zamanı..
    Aynen katılıyorum.Artık boşta kaliteli domain bulmak neredeyse imkansız gibi birşey.Kaliteli 2 tane domain olsun,getirisi elindeki 100 domainden fazla olacaktır.
  • 27-02-2010, 11:54:59
    #4
    piyasanın doymuşluğunu gidermek için, ayqan ın dediği gibi yapan domainciler doğru yatırımlarla kazanır.
  • 27-02-2010, 11:55:28
    #5
    Kesinlikle ayqana katiliyorum bir iki domain alin 3 5 kurus fazla olsun ama mumkun oldukca tk gibi uzantilara yatirim yapmayin
  • 27-02-2010, 12:14:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar doğru tespitte..

    ama şunu unutmayalım. ister tk olsun ister uzantı ne olursa olsun, 3-5 yıl sonra onların bile değeri 500 tl civarında olacak.
  • 27-02-2010, 12:17:00
    #7
    KIRGIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar doğru tespitte..

    ama şunu unutmayalım. ister tk olsun ister uzantı ne olursa olsun, 3-5 yıl sonra onların bile değeri 500 tl civarında olacak.

    Bence tam tersi , uzantı sayısı önümüzdeki yıllarda çok fazla artacağı için adı geçen uzantıların değeride onunla orantılı olarak düşecek. En değerli domain .com olarak kalmaya devam edecek