merhabalar,
herkesin internete hakim olmadığı dönemde veya yeni uzantı çıktığı (tr.tr , tk gibi) dönemlerde, para eder diye birçok domain alınıyor..
Maksat satış yapmak ve kar etmek..
Ama her yıl bunların ücretini ödemek ve piyasanın da doymuş olması alanlara zarar ettirmiyor mu???
Şimdi 60 TL'ye 4 harfli domain satanlar bile var...
Ne düşünüyorsunuz...
Domain Alanlar Zararda Mı?
6
●406
- 27-02-2010, 11:48:36Aynen katılıyorum.Artık boşta kaliteli domain bulmak neredeyse imkansız gibi birşey.Kaliteli 2 tane domain olsun,getirisi elindeki 100 domainden fazla olacaktır.ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2010, 12:17:00KIRGIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence tam tersi , uzantı sayısı önümüzdeki yıllarda çok fazla artacağı için adı geçen uzantıların değeride onunla orantılı olarak düşecek. En değerli domain .com olarak kalmaya devam edecek