merhabalar,
herkesin internete hakim olmadığı dönemde veya yeni uzantı çıktığı (tr.tr , tk gibi) dönemlerde, para eder diye birçok domain alınıyor..
Maksat satış yapmak ve kar etmek..
Ama her yıl bunların ücretini ödemek ve piyasanın da doymuş olması alanlara zarar ettirmiyor mu???
Şimdi 60 TL'ye 4 harfli domain satanlar bile var...
Ne düşünüyorsunuz...