İsimtescil'e girebiliyormusunuz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İsimtescil'e girebiliyormusunuz
18
●
991
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
İsimtescil'e girebiliyormusunuz
1
2
3
18-01-2010, 19:03:00
#1
KadirBostan
isimtescile giremiyorum 3 saattir siz girebiliryormusunuz
18-01-2010, 19:04:33
#2
Mute_Monarch
şuan bende giremiyorum
18-01-2010, 19:04:35
#3
sMooThCRiMiNaL
Bende de girilmiyor. İnşallah batmışlardır.
18-01-2010, 19:05:27
#4
Emir
ben giriyorum 15 saniyede açıldı.
18-01-2010, 19:06:01
#5
x2841x
lanet olsun isimtescile.
18-01-2010, 19:07:44
#6
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Girebiliyorum sorun yok
18-01-2010, 19:11:05
#7
Onurss
Kurumsal Üye
Bende de açılmadı.
18-01-2010, 19:11:30
#8
KadirBostan
Batsin falan demeyin domainlerim hep orada mazallah bende batarim
ben hala giremiyorum
18-01-2010, 19:12:19
#9
CCuma
Üyeliği durduruldu
Bendede sorunsuz girdi .
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler