• 18-01-2010, 19:03:00
    #1
    isimtescile giremiyorum 3 saattir siz girebiliryormusunuz
  • 18-01-2010, 19:04:33
    #2
    şuan bende giremiyorum
  • 18-01-2010, 19:04:35
    #3
    Bende de girilmiyor. İnşallah batmışlardır.
  • 18-01-2010, 19:05:27
    #4
    ben giriyorum 15 saniyede açıldı.
  • 18-01-2010, 19:06:01
    #5
    lanet olsun isimtescile.
  • 18-01-2010, 19:07:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Girebiliyorum sorun yok
  • 18-01-2010, 19:11:05
    #7
    Kurumsal Üye
    Bende de açılmadı.
  • 18-01-2010, 19:11:30
    #8
    Batsin falan demeyin domainlerim hep orada mazallah bende batarim ben hala giremiyorum
  • 18-01-2010, 19:12:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bendede sorunsuz girdi .