• 18-01-2010, 19:12:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bende de giriş var
  • 18-01-2010, 19:13:21
    #11
    Yavaş giriyor şuan ama giriyor bende. Bekleyin hocam düzelir, bakım falan vardır.
  • 18-01-2010, 19:13:31
    #12
    Gayet iyi açılıyor bende.
  • 18-01-2010, 19:14:14
    #13
    Google'nin dns'lerini kullaniyorum ondan kaynaklana bilirmi
  • 18-01-2010, 19:19:02
    #14
    Evet hocam ondan bende google dns kullanıyordum giremedim.Daha sonra dnsleri değiştirince girdim, hatta domin bile aldım

    KadirBostan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'nin dns'lerini kullaniyorum ondan kaynaklana bilirmi
  • 18-01-2010, 19:20:28
    #15
    velikz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam ondan bende google dns kullanıyordum giremedim.Daha sonra dnsleri değiştirince girdim, hatta domin bile aldım
    teşekkürler kardeş bi denim
  • 18-01-2010, 19:25:20
    #16
    Açildi arkadaşlar teşekkürler
  • 18-01-2010, 19:26:03
    #17
    opendns kullanın
  • 18-01-2010, 22:16:06
    #18
    bende giremiyorum :S