• 17-01-2010, 20:21:35
    #10
    Bence .im
  • 17-01-2010, 20:25:35
    #11
    .im daha çok biliniyor sanırım Türkiye'de.
  • 17-01-2010, 20:33:02
    #12
    kopicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cc al bence cc ler 35.00 $ - im domainleri 10.95 $ fıyatlarındanda kaliteleri belli oluyor bence.
    .im domaini nerden 10.95'e regliyorsunuz ?
  • 17-01-2010, 20:33:50
    #13
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .im domaini nerden 10.95'e regliyorsunuz ?

    www.name.com
  • 17-01-2010, 20:34:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    besiktas.im var bendede im daha hoş duruyor
  • 17-01-2010, 20:46:18
    #15
    aTk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim , isimtescilden baktığımda 70 dolardı ve hala öyle
  • 17-01-2010, 21:05:08
    #16
    name.com kaliteli firmadır tavsiye ederim.
  • 17-01-2010, 21:26:33
    #17
    kopicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyla ilgili kendi düşüncemi belirttim. ama karşılık olarak kötü bişey yapmışız gibi - rep verdiler dalga gecer gibi birde mesaj olarakta yanlış mantık yazmışlar konularla ilgili düşünce yazmak suçmu sizce? rep onemli degil ama illa silver veya gold üyemi olmak lazım bu rep verenleri görmek için neyse. ne demişler (Ne Ekersin Onuda Biçersin demişler) herşeyin hayırlısı
    Böyle bir kac kişi var, gercek hayatta fikri olmayan hep ezik yaşamış bir becerisi yada özelligi olmayan, üstelik adını yazamayıcak kadarda bi okadar korkak insanlar.. sen onlara takılma..

    Bildigini söledin dogru yada yanlış.. Kim kazandı tabiki sen en azından dogrusunu yada mantıgını ögrendin..

    "cc" mi "im" mi daha iyi konusuna gelince,

    cc domainler Kıbrısta cok tuttuluyor eger projende kıbrıs varsa degerlendir, yada alacagın domainin adına göre hangisi daha uyumluysa ona göre kara verrisen daha mantıklı olur.. Sonucta ikiside yabancı ülke domaini ama sen türkçe site kurucan, ha cc ha im farkedermi?
  • 17-01-2010, 21:29:50
    #18
    xiyix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir kac kişi var, gercek hayatta fikri olmayan hep ezik yaşamış bir becerisi yada özelligi olmayan, üstelik adını yazamayıcak kadarda bi okadar korkak insanlar.. sen onlara takılma..

    Bildigini söledin dogru yada yanlış.. Kim kazandı tabiki sen en azından dogrusunu yada mantıgını ögrendin..

    "cc" mi "im" mi daha iyi konusuna gelince,

    cc domainler Kıbrısta cok tuttuluyor eger projende kıbrıs varsa degerlendir, yada alacagın domainin adına göre hangisi daha uyumluysa ona göre kara verrisen daha mantıklı olur.. Sonucta ikiside yabancı ülke domaini ama sen türkçe site kurucan, ha cc ha im farkedermi?
    site türkçe olmucak, o yüzden fark eder, cc'nin kıbrısta tuttuğunu doğru ama dediğim gibi proje uluslararası ve ingilizce-almanca-fransızca olacak türkçeyi belki 4,5'nci dil olarak ekleyebilirim emin değilim.