.cc mi yoksa .im mi?
20
●1.315
- 17-01-2010, 20:33:02.im domaini nerden 10.95'e regliyorsunuz ?kopicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2010, 20:46:18teşekkür ederim , isimtescilden baktığımda 70 dolardı ve hala öyleaTk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2010, 21:26:33Böyle bir kac kişi var, gercek hayatta fikri olmayan hep ezik yaşamış bir becerisi yada özelligi olmayan, üstelik adını yazamayıcak kadarda bi okadar korkak insanlar.. sen onlara takılma..kopicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildigini söledin dogru yada yanlış.. Kim kazandı tabiki sen en azından dogrusunu yada mantıgını ögrendin..
"cc" mi "im" mi daha iyi konusuna gelince,
cc domainler Kıbrısta cok tuttuluyor eger projende kıbrıs varsa degerlendir, yada alacagın domainin adına göre hangisi daha uyumluysa ona göre kara verrisen daha mantıklı olur.. Sonucta ikiside yabancı ülke domaini ama sen türkçe site kurucan, ha cc ha im farkedermi? - 17-01-2010, 21:29:50site türkçe olmucak, o yüzden fark eder, cc'nin kıbrısta tuttuğunu doğru ama dediğim gibi proje uluslararası ve ingilizce-almanca-fransızca olacakxiyix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türkçeyi belki 4,5'nci dil olarak ekleyebilirim emin değilim.
konularla ilgili düşünce yazmak suçmu sizce? rep onemli degil ama illa silver veya gold üyemi olmak lazım bu rep verenleri görmek için
neyse. ne demişler (Ne Ekersin Onuda Biçersin demişler) herşeyin hayırlısı
türkçeyi belki 4,5'nci dil olarak ekleyebilirim emin değilim.