konuyla ilgili kendi düşüncemi belirttim. ama karşılık olarak kötü bişey yapmışız gibi - rep verdiler dalga gecer gibi birde mesaj olarakta yanlış mantık yazmışlar

konularla ilgili düşünce yazmak suçmu sizce? rep onemli degil ama illa silver veya gold üyemi olmak lazım bu rep verenleri görmek için

neyse. ne demişler (Ne Ekersin Onuda Biçersin demişler) herşeyin hayırlısı
Böyle bir kac kişi var, gercek hayatta fikri olmayan hep ezik yaşamış bir becerisi yada özelligi olmayan, üstelik adını yazamayıcak kadarda bi okadar korkak insanlar.. sen onlara takılma..
Bildigini söledin dogru yada yanlış.. Kim kazandı tabiki sen en azından dogrusunu yada mantıgını ögrendin..
"
cc" mi "
im" mi daha iyi konusuna gelince,
cc domainler Kıbrısta cok tuttuluyor eger projende kıbrıs varsa degerlendir, yada alacagın domainin adına göre hangisi daha uyumluysa ona göre kara verrisen daha mantıklı olur.. Sonucta ikiside yabancı ülke domaini ama sen türkçe site kurucan, ha cc ha im farkedermi?