• 06-11-2009, 22:03:56
    #1
    arkadaşlar gen.tr ya da web.tr uzantılı domainler evrak istemiyor artık biliyorsunuz.

    peki diğelim gen.tr bi domain aldınız ama o isim bir firmaya ait.

    mesela casper.gen.tr arçelik.gen.tr gibi
    (mesela)

    sonucu ne olur sizden alabilirler mi ?
  • 06-11-2009, 22:34:07
    #2
    yok o kadar iş yapmaz kardeş.
  • 06-11-2009, 23:05:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ganez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok o kadar iş yapmaz kardeş.

    Neye dayanarak söledin, Bende merak ettim.
  • 06-11-2009, 23:06:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    valla isim hakkı vardır. biliyorsun patent olayı var. adamlar mahkemeye verir her şeyi yapabilirler.
  • 06-11-2009, 23:08:23
    #5
    demir4735 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla isim hakkı vardır. biliyorsun patent olayı var. adamlar mahkemeye verir her şeyi yapabilirler.
    Eğer o firmanın patent tarihinden önce reglediysen sorun olmaz ancak sonraysa olur diye biliyorum
  • 06-11-2009, 23:08:39
    #6
    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye dayanarak söledin, Bende merak ettim.
    sence eder mi?

    adamlar info biz i bile almıyo kaldı ki gen.tr
  • 06-11-2009, 23:09:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer o firmanın patent tarihinden önce reglediysen sorun olmaz ancak sonraysa olur diye biliyorum
    bence farketmiyor. ister önce ister sonra. adamın isim hakkı var. ve bunlar büyük firma. isimleri için dünya patent parası ödüyorlar.
  • 06-11-2009, 23:39:58
    #8
    ben yanlış anlamışım pardon ancak eksi rep vereceğine bu konu üzerinden mesaj yazabilrisin...
  • 07-11-2009, 14:33:26
    #9
    valla bildiğim kadarıyla alamazlar senin elinden domaini. içerlik bu konuda çok önemli. sen kalkar casper ürünlerini sitende tanıtırsan sana dava açarlar ve kazanırlar. bu davayı açmadan önce devletin kurumlarından site içerliği casper ürünlerine aittir diye yazı almaları gerekir. ama sen casper.gen.tr yi alıp içerliği farklı yaparsan hiçbir yasal hak talep edemezler diye biliyorum. lütfen yinede araştır bu konuyu.