DelipoyrazNet, Düşmüş bir domaindi firmanın adıydı firmanın tüm dünyada binlerce subesi var Türkiyede de adım başı şubesini görebiliriz. aldım aldıktan sonra dava falan açtılar. amerikadan 60 sayfalık savunma gönderdiler trademark bi domain oldugunu söylediler itiraz falan ettik. 2. itiraz hakkımız da vardı fakat itiraz hakkı için bile 1000 dolar mı ne para istiyorlarmıs bunu duydugumda hiç gerek yok dedim. Adamlar mahkeme için kaç bin dolar harcadı gelip bana söyleseler durumu ben 500 dolara bile verirdim yani salaklık ettiler bi ton para harcadılar. İşte böylece elimden alındı domain.
düşmüş domaini alabilmek için bundan 1-2 sene önce yasa çıkartıldı. İlk alanın mantığı geldi. Saçma da olsa kanun kanundur.
Ama ilk siz alırsanız almaları çooooooook zor. Tabi sağlamda bir savunma gerekli
Savunma ihtiyacı olan olursa yardımcı olurum

Henüz hakkımda dava açılmadı ama bekliyorum işte

ya dava açılacak ya da güzel paralar alıcam.