• 20-04-2007, 01:33:41
    #1
    bir sorum olacak,

    türkiye'de yapilan organizasyonlarin alan adlari telif haklari ne durumda?

    örnek:
    büyük bir yarisma veya fuar yapiliyor ve bu organizasyon her yil düzenleniyor.
    her yil alan adi o yili gösterir sekilde degisiyor:
    mesela:
    organizasyon2006.com, organizasyon2007.com...

    simdi ben gelsem organizasyon2008.com ve organizasyon2009.com 'u kaydetsem üzerime ve organizasyon sahiplerine satmak istesem.

    hukuken suclu durumuna düsüyür muyum?

    bu konu hakkinda örnek olaylar, konular var mi?

    umarim konu hakkinda acik ve detayli bilgi alabilirim burada!

    tesekkürler.
  • 20-04-2007, 01:38:58
    #2
    .com uzantılı domainlerde ilk gelen alır mantığı vardır... Sorun olmaz.
  • 20-04-2007, 01:49:55
    #3
    ilk gelen aldi olur mu ya?
    ben almanya'da yasiyorum, tescilli bir ismi .com olarak alsam - pardon ama anami aglatirlar burada. iflasi ceker, türkiye'ye dönecek para birakmazlar

    hic türkiye'de hukuken birisi tarafindan reg edilen bir domaini kazanan hak sahibi olmadi mi ya? vallahi tuhaf, gercekten ilginc. inanamiyorum
  • 20-04-2007, 03:10:05
    #4
    Bildiğim kadarıyla oldu. CNNTürk'ün domaini mi ne alınmış öyle. Geçenlerde birşeyler duymuştum ama, emin değilim pek.
  • 20-04-2007, 07:30:35
    #5
    bu konu hakkinda haber falan gözünüze carparsa bana bildirirseniz cok cok makbul gececek... simdiden tesekkürler.
  • 20-04-2007, 19:52:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bu iş adanada olmuştu
    bir genç playboyturkey.com u almıs parsellemiş tabiri caizse..
    playboy da turkce içerikli sitelerini açmak için bu domaine yoneldiklerinde domain dolu oldugu için hemşerimizi mahkemeye verdiler ama 3'ün 1'ini aldılar
  • 20-04-2007, 20:02:22
    #7
    mahkeme kararini biryerden okuyabilir miyim?
    neden 3te 1 ve 3te 1in degeri ne kadar? yani arkadasiniza zarari ne oldu?
  • 20-04-2007, 20:08:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Turk-SEO.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden 3te 1 ve 3te 1in degeri ne kadar?
    koptum hocam
  • 20-04-2007, 20:11:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş almanyada yaşıyormuş o yüzden bilmiyo türkçe deyim ve atasözlerini

    üçün biride deyim ve atasözlerinde yazmıyor

    mahkeme sonucu eline birşey geçmemiş yani.