ilk gelen aldi olur mu ya?
ben almanya'da yasiyorum, tescilli bir ismi .com olarak alsam - pardon ama anami aglatirlar burada. iflasi ceker, türkiye'ye dönecek para birakmazlar

hic türkiye'de hukuken birisi tarafindan reg edilen bir domaini kazanan hak sahibi olmadi mi ya? vallahi tuhaf, gercekten ilginc. inanamiyorum