• 02-10-2009, 08:03:56
    #1
    Arkadaslar name.com'da im domainler 5 dolar felandı şimdi 89.99$ olmus.
    Ne diyorsunuz bu konuda ?


    Baktım harbiden 90$

    Zamanında iyiki engin.im ' i almışım
  • 02-10-2009, 08:06:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sanırım evet çok ilginç gerçekten
  • 02-10-2009, 08:08:06
    #3
    gokhanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım evet çok ilginç gerçekten
    eskiden added to card diye bir domainde bekletiyordum o 5$den alınabiliyor.
    Alsam mı ki
  • 02-10-2009, 08:08:08
    #4
    isimtescil'de geçen gün 70 USD görmüştüm yenileme ve uzatma
  • 02-10-2009, 08:10:09
    #5
    Yok baktım namede kesin 90$ olmus.
    engin.im 'i 2 hafta oldu olmadı 5$den almıstım iyi oldu satsam mı
  • 02-10-2009, 08:18:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1 yıl sonra 70-80$ yenilemesi var. Yani çok sağlam bir yatırımın yoksa değmeyecek bir fiyat. O yüzden im siteler 1 sene sonra ortadan kalkar herhalde
  • 02-10-2009, 08:23:35
    #7
    yav bende kendi ismimi alacaktım şansa bak anasını satim.
  • 02-10-2009, 08:23:36
    #8
    HellWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok baktım namede kesin 90$ olmus.
    engin.im 'i 2 hafta oldu olmadı 5$den almıstım iyi oldu satsam mı
    sanırım isimtescil fiyatını güncellememiş liste aynı, bu domainin satışıda problem, biri çıkıyor konunuza yazıyor abi bu domaini uzatmak 70-90 dolar arası istiyor diyor sonra gelde o domaini sat
  • 02-10-2009, 08:24:08
    #9
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl sonra 70-80$ yenilemesi var. Yani çok sağlam bir yatırımın yoksa değmeyecek bir fiyat. O yüzden im siteler 1 sene sonra ortadan kalkar herhalde
    Haklısınız ben oylesine blog amaclı almıstım kendi adım oldugundan, uzatmayıda dusunmem zaten. Belki satarım yada oyle takılırım.
    Neyse ben uyuyayım 2 saat sonra kalkıp 2-3 domain kontrol etmem lazım
    Düşecek diyor bekliyorum yatırım amaclı güzel domainler buldum 1yıllık regleyecegim yakalarsam.






    ----

    d4hi hocam haklısınız
    Uzatma konusunu acmayalım lütfen