1 yıl sonra 70-80$ yenilemesi var. Yani çok sağlam bir yatırımın yoksa değmeyecek bir fiyat. O yüzden im siteler 1 sene sonra ortadan kalkar herhalde
Haklısınız ben oylesine blog amaclı almıstım kendi adım oldugundan, uzatmayıda dusunmem zaten. Belki satarım yada oyle takılırım.
Neyse ben uyuyayım 2 saat sonra kalkıp 2-3 domain kontrol etmem lazım

Düşecek diyor bekliyorum yatırım amaclı güzel domainler buldum 1yıllık regleyecegim yakalarsam.
----
d4hi hocam haklısınız

Uzatma konusunu acmayalım lütfen