• 07-05-2007, 10:33:49
    #10
    Misafir
    ne kadar istiyorsun sohbet-tr.net e?
  • 07-05-2007, 14:52:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bende merak ettim ne kadar istiyosun tr-sohbet.nete ?
  • 07-05-2007, 15:02:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ne kadar olur ortalam [leet'in dediğine göre ki bana bay amantıklı geliyor]
    Aylık getirisi X 10 gibi biş idi heralde
  • 07-05-2007, 15:09:57
    #13
    Alıntı
    Öğleden itibaren sohbette 100 online user oluyor.
    yanlış bilgilendirme...
    10 user var yok,
    ayrıyetten
    eschatın YOK,
    IRC yok,
    Bot var,
    reklam v.s 250 ytl eder.
  • 07-05-2007, 15:20:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    100 user diyo tekil hiti 100 lerde dolaşıyo sadece 110 120 130 demek sohbete girenler gün boyunca çıkmıyolar
  • 08-05-2007, 10:15:29
    #15
    olumsuz araştırmadan yazan arkadaşlar için söylüyorum..

    Canlarım Site sendbaxa girdi üstelik kazancı doğrduru eski hitleri tekil günlük 3k dir.

    şu andaki hitlerine sonradan bakıp konuşan arkadaşlar.. bilip bilmeden konuşmayın pls. sitenin günde 50 dolar kazandığı dopru inanmayanlar msn eklesinler her gün kazancalarının resimlerini anında çekip gönderim..


    şu anda günlük 100 tekil hitle bile site günde 6 dolar çekiyor bilginize


    site şu anda sendbox da olduğu için site 3000 milyara satılıktır ilgilenenler eklesin

    prdostlink@hotmail.com
  • 15-05-2007, 01:10:03
    #16
    allah razi olsun sagol
    seslisehir
  • 17-05-2007, 02:19:14
    #17
    Webmaster arkadaşım,
    Sen kötü niyetli olmayabilirsin ama sendbox a düştüğünü diğer arkadaşların yorumlarından önce söyleseydin daha iyi olmaz mıydı.İnternette birçok kötü niyetli insan var ve diğer arkadaşlarım bir şekilde herkesi bilgilendiriyorlar.Bilip bilmeden bir şey yazmamışlar, bildiklerini yazmışlar.

    Ayrıca 3000 milyar yazmışsın.3 trilyon yapar
  • 17-05-2007, 02:55:25
    #18
    Misafir
    3 trilyon mu