Webmaster arkadaşım,
Sen kötü niyetli olmayabilirsin ama sendbox a düştüğünü diğer arkadaşların yorumlarından önce söyleseydin daha iyi olmaz mıydı.İnternette birçok kötü niyetli insan var ve diğer arkadaşlarım bir şekilde herkesi bilgilendiriyorlar.Bilip bilmeden bir şey yazmamışlar, bildiklerini yazmışlar.
Ayrıca 3000 milyar yazmışsın.3 trilyon yapar