artık birden fazla domaini 2.99a vermiyor.
Bende ayrı hesaplar açıyordum herbiri için..
4 domainim daha önce kullandığım kredi kartı onaylanmadı gerekçesiyle düştü. Parayı iade edende yok hergün mail atıyoruz bakalım ne olacak.. Onaylanmayan kredi kartından parayı çekmeyi biliyor Hödük yahoo. Domainler güzeldi üstünemi yatıyorlar yoksa
. google bir mahoo iki oldu yaw nedir bu motorlardan çektiğim. Ayrıca üç adımda alınan domainden son anda vazgeçerseniz her adımda karttan para çektiği için.. ilk iki adımdan 2 dolar giriyor. Hödük MAhoooAlmayın yahoodan domain KIZARIM..
evet malesef habire cüzdanını dolduruyor yahoo.. cüzdan diyorum çünkü kendiside cüzdan diyo (Bkz: Yahoo Wallet)
zararın neresinden dönerseniz kardır