evet malesef habire cüzdanını dolduruyor yahoo.. cüzdan diyorum çünkü kendiside cüzdan diyo (Bkz: Yahoo Wallet)

Ayrıca bkz. https://www.r10.net/showthread.php?t=3373

Geçen bende bi eşşeklik edip ikinci bi domain alayım dedim. ikinciye izin vermiyoz dedi.. bende zaten sizin kapınıza gelende kabahat dedim ve çıktım gittim.. bi baktım Yahoo Wallet gene bankadan para çekmiş..

Koskoca yahoo bendeki 1.44 YTL ye takmış habire cüzdana 1.44YTL aktarıyo her işlemden sonra.. alalaaaa

+ ilave

ucuz domaini ipowerden aldım geçen.. yahoo ne kadar uyanıksa bu ipowerde o kadar saf. kredi kartı bigilerini girerken güvenlik kodu istemiyo şu üç rakamlı olurya.. sonra baktım paraı çekemedi.. bende lan bu nasıl dandik firma dedim.. vazgeçtim satın almaktan.. bi baktım bir gün sonra parayı çekmiş o da eksik çekmişti sanırım.

ha bide ipowerde ns değişimi için mail atacakmışız. panelden değiştiremiyoz.