Kart bilgilerimi girdim 1,38 YTL civarı para kesti. Arkasına bir form daha doldurdum. Bilgilerin yanlış diye tutturdu.. bir iki deneme sonra heralde kartta para yetmiyo dedim (sanal kart kullanıyorum) gidip 1-2 YTL daha ekleyecektimki 2,76 YTL daha kesmiş. bi miktar daha para yatırdım. İşlemi devam ettirdim hele şükür başarıyla bitirdik alışverişimizi. gidip baktımki 4,12 YTL daha kesmiş. (daha fazla kaptırmayım nolur nolmaz diye kalan parayı aldım hemen ordan
)anlayacağınız 2.99$ diye gittik 8,26 YTL ye patladı. yahoodaki faturama bakıyorum vergi filanmı eklediler diye faturada vergi %0 görünüyo ve toplam 2.99$ ödediğim görünüyo..
tek domain için bişey değilde hep bunu yaparsa bozuşuruz bu yahoooyla.. o kadarda vakit harcadım..
Yani ben bu yiyişten bişey anlamadım anlayan varsa banada anlatsın yav

edit: Garanti Bankası Sanal Kart
üstelik godaddyde 15 aralığa kadar .com lar için indirim vardı bilsem ordan alırddım.