Sa. Dostlar..
Ben bir domain kayıt ettim ve sonradan google bu domaini index almayınca ban yediğini öğrendim ( Domain ban yemiş > düşmüş > tekrar register edilmiş.. ) Olay bu şekilde.. Site sahibi ve içeriğinin değiştiği domainin yeniden kaydedildiği hakkında;
-GoogLe'ı bilgilendirsem ban kalkar mı ?
-GoogLe'a ingilizce mailmi türkçe mailmi atmam gerekiyor ( Webmaster tools'a kayıtlıyım.. )
*Eğer ingilizce bir mail atmam gerekiyorsa kısaca yazarsanız sevinirim. ( Domain reh tarihi 27.07.2009 )
Çok teşekkürler.
Ban yiyen domain !!
4
●674
- 16-08-2009, 23:58:21Üyeliği durduruldu
- 17-08-2009, 14:25:11Üyeliği durdurulduAllah razı olsun arkadaşlar hemen yazıyorum..