Sa. Dostlar..
Ben bir domain kayıt ettim ve sonradan google bu domaini index almayınca ban yediğini öğrendim ( Domain ban yemiş > düşmüş > tekrar register edilmiş.. ) Olay bu şekilde.. Site sahibi ve içeriğinin değiştiği domainin yeniden kaydedildiği hakkında;
-GoogLe'ı bilgilendirsem ban kalkar mı ?
-GoogLe'a ingilizce mailmi türkçe mailmi atmam gerekiyor ( Webmaster tools'a kayıtlıyım.. )
*Eğer ingilizce bir mail atmam gerekiyorsa kısaca yazarsanız sevinirim. ( Domain reh tarihi 27.07.2009 )
Çok teşekkürler.