• 13-08-2009, 10:00:43
    #1
    Forumdan bir arkadaştan enom kayıtlı bir domain aldım ama ns'leri değiştiremiyorum.

    Domain status does not allow for operation (name is on Registry/Registrar-Hold or Registry-Lock)

    böyle bir hata veriyor.

    Ayarlardan Registrar-Lock enable yapamıyorum.
  • 13-08-2009, 11:05:47
    #2
    General Settings / Registrar-Lock / Disable

    Enable seçeneği belli bir gün kapalı kalıyor bildiğim kadarıyla... Ama sen yine de mail atıp enable yapılmasını ve dns lerin değiştirilmesini isteyebilirsin... Ben yabancı firmalardaki bütün domainlerimi İHS de topluyorum...
  • 13-08-2009, 11:10:33
    #3
    bende bütün domainlerimi name.com a toplama kararı aldım,

    name.com da da aynı şey var domaini unlock yaptığın zaman NS ayarlamaları yapabiliyorsun
  • 13-08-2009, 11:19:46
    #4
    Enom mail adresini bilen varmı? Online supportlarının linki çalışmıyor
  • 13-08-2009, 11:46:30
    #5
    Aynı sorunu bende Domainsite.com'da yaşıyorum.Unlock yapıyorum,Nsleri girince yine Lock'Lu görüyor.. İşin tuhafı hiçbir nsyi kabul etmiyor,1 arkadaşın nsyi kabul ediyor :/
  • 14-08-2009, 22:58:32
    #6
    daha taşıma işlemi devam ediyormuş
    firma için bu kadar uzun sürer mi ya