General Settings / Registrar-Lock / Disable

Enable seçeneği belli bir gün kapalı kalıyor bildiğim kadarıyla... Ama sen yine de mail atıp enable yapılmasını ve dns lerin değiştirilmesini isteyebilirsin... Ben yabancı firmalardaki bütün domainlerimi İHS de topluyorum...