• 11-08-2009, 21:26:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Dert etme gençsin yaşamana bak biri gider biri gelir dert edersen birinde kalırsın oda bir başkasına giderse aha böyle kalırsın kafiyeli bir yazı oldu ahaha
    Benim ihtiyacım yok alan arkadaşa hayırlı olsun
  • 12-08-2009, 01:33:54
    #11
    Boşver arkadaşım, biri gider diğeri gelir. Seni istemeyenle sen ne diye uğraşacaksın ki. Bir de kafana takıyorsun boş yere. Yazık...

    Ne demişler, "Yar saçların lüle lüle, hadi canım sana güle güle"

    -----------
    Benim de domaine ihtiyacım yok. Dilerim ihtiyacı olan alır.