Boşver arkadaşım, biri gider diğeri gelir. Seni istemeyenle sen ne diye uğraşacaksın ki. Bir de kafana takıyorsun boş yere. Yazık...
Ne demişler, "Yar saçların lüle lüle, hadi canım sana güle güle"
-----------
Benim de domaine ihtiyacım yok. Dilerim ihtiyacı olan alır.