• 21-09-2024, 10:27:57
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba natroda ki 4 domain hala genel kayıt dönemi bekleniyor yazıyor destek bileti oluşturdum ama trabisten kaynaklı olduğunu söylüyorlar bu nasıl oluyor bu kadar süre benim paramı içeride nasıl tutabiliyorlar çok merak ediyorum
  • 21-09-2024, 10:29:32
    #2
    Çok güzel tezgaha geldik 5-6 tane domainim gitti kime gitti belli değil.
  • 21-09-2024, 10:41:59
    #3
    Normalde, paranızı içeride tutmaa hakları yok. Bu süreçte şöyle de bir gerçek var. Aldığınız alan adının .com .net .org gibi uzantılarında birtanesine sahipse öncelik ona verilmekte. Domainleri reglediğiniz firma konu ile ilgili sürekli yazışma içerisinde olduğundan ne o tarafa nede size verilmiyor ama sonraki süreç de ne olur onu da bekleyerek göreceksiniz amma velakin dediğim gibi öncelik o uzantılardan birtanesine sahipse öncelik onlara verilmekte.
  • 21-09-2024, 10:42:36
    #4
    Aynı sorun bende de var , metunic destek ekibine yazdım rezillik diz boyu dedim ticketimi kapattılar cevap yazmadan
  • 21-09-2024, 10:50:12
    #5
    natro eskiden beri çok sever bu domain işlerini
  • 21-09-2024, 10:52:03
    #6
    Benim domaini de metunic yalan etti önceliği yoktu tek başvuran da bendim başvurular kapandıgi dakikaya kadar başvuran yoktu bir anda iptal oldu
  • 21-09-2024, 10:58:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Natro da 3 domainim tescillendi panelde gözüküyor şuan, bende sorun olmadı.
  • 21-09-2024, 12:24:11
    #8
    Reg : 8 adet kayıt bekleniyor. 29 adet 3. kategori ve öncelikli backorder sebebiyle iade. Direk ödeme yaptığım hesaba iade edildi.

    Metu : 1 adet belge bekleniyor. 9 adet ön siparişin 6 tanesi 3. kategori, 3 tanesi de alınamadığı için iade. Ödeme için ticket açtım, 1 hafta sonucunda ödeme yaptığım hesaba iade yapılacağı bildirildi.

    Natro : 1 adet değerlendirme bekleniyor (bu konuma da yeni düştü). 4 adet iade, önce Natro hesabına yüklendi, sonra ticket açtım ve ödeme yaptığım hesaba gönderildi.

    İsimtescil : 4 adet ön kayıt durumunda. Ki bu 4 tane diğer firmalardan kayıt alındı. Sürecin başından beri ön kayıtta bekletiyor. Firmalar arasında en kötü durumda şu an isimtescil var.